SPONSOR

8 Nisan 2014 Salı

Başkan Kocamaz: “Mersin’in Geleceğini Birlikte Yönlendireceğiz”


Mersin Büyükşehir Belediye Meclisi’nin ilk toplantısı sonunda ,bir konuşma yapan Başkan Burhanettin Kocamaz, “İnşallah Mersin’in geleceğini hep birlikte doğru yönlendiririz ve Mersin’e en iyi hizmeti veririz.
Mersin Büyükşehir Belediye Meclisi’nin ilk toplantısı sonunda ,bir konuşma yapan Başkan Burhanettin Kocamaz, “İnşallah Mersin’in geleceğini hep birlikte doğru yönlendiririz ve Mersin’e en iyi hizmeti veririz. Yeni büyükşehir yasası ilk defa uygulanacak bir yasa olması nedeniyle de çok önemli. Ben bir ilçe yöneticisi olarak buraya geldim. Dolayısıyla ilçelerde yaşanan sıkıntıların, yasayla doğacak haksızlıkların neler olduğunu çok iyi etüt ettim. Merkezdeki dört ilçemiz eskiden beri aynı sistemle idare edildiği için oralarda herhangi bir problem yok, ancak diğer ilçelerle ilgili bu yasadan doğan çok büyük eksiklikler olacağını biliyorum. Bu nedenle seçim çalışmaları döneminde gittiğim her yerde bu taahhüttü de verdim.” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder